Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

środa, 29 sierpnia 2012

W.11: TY

500tne odwiedziny ... jakoś to idzie hehe dzisiaj zaproponuje wam wiersz o miłości bo takie dostałem życzenie od jednej z dziewczyn czytających bloga. Skoro o miłości mowa to zastanówmy się jak ona może się skończyć ... nie mam pewności co do separacji ... co mam o niej myśleć ?.... co może się zmienić ? Przedstawiam także kobietę która doskonale śpiewa o miłości CHRISTINA PERRI aby nie było aż tak dołująco przed wami .                                                                                                                                                                                        
                                                                                                        "Mine"
 


„TY”
Myślałem ,że silny jestem by podjąć ten krok
Serce silniejsze jest i nie umiem tak żyć
Gdy obok nie ma cię
Myślałem ,że to dobry plan ,klapą on okazał się
Spadłem na dno i zabrakło sił by podnieść się
Lecz wspomnienie siłą jest i pozwoliło mi wstać
Bo stojąc sam gdy wypatruje  i znikąd nie widzę cię
Powoduje to w oku mym łzę
Dlatego nie oddam cię ,byś żyła
I zapomniała mnie


PS: Zapraszam do brania udziału w akcji"pusta miska" przekierowanie w prawej kolumnie



3 komentarze:

  1. bardzo się wczułam w ten wiersz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. christina perri - the lonely. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz, że jestem krytycznie nastawiona do twojej twórczości...? Nie? To już wiesz. ;)
    Co do części notki nad linkiem z ytb, to proponuję dowiedzieć się, gdzie powinny znajdować się w zdaniu przecinki, braciszku xP

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje i zapraszam ponownie