Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

piątek, 24 sierpnia 2012

W.9: (Nie) Prawdziwy

Czasami bywają takie dni na które wpływają sny ... dzisiejszy jest negatywny gdyż przyśniła się osoba o której zapomniałem ... meczące sny. Zapowiada się zwariowany wrzesień ehh naprawdę ale ... co nas nie zabije to nas wzmocni heh. Dzisiaj podzielę się z wami wierszem związanym z tym o czym wyżej napisałem jasne wiem był pisany w złości z której powstało natchnienie i potrzeba pisania.
Chcę także pokazać wam mojego ulubionego męskiego muzyka jest to młody talent z UK ale tworzy naprawdę coś wielkiego polecam AIDEN GRIMSHAW

   "What We Gonna Be"




„(Nie) Prawdziwy”
Myślisz, że dobrze kogoś znasz
I oddał byś za to życie
Marnujesz czas żyjąc
W przyjaźni zachwycie
Bo gdy potrzeba
Sama się pojawia
Fałszywy przyjaciel
Nigdy się nie zjawia
Łez wylewanie i ciągłe narzekanie
W tym nie pomoże
Bo blizna po ciosie w tobie pozostanie
I jedynie czas ma zapomnienie nastanie



2 komentarze:

  1. Piszesz wiersze? Rzadko czytam ;) zdaje mi się, że w niektórych (takich jak ten, "(Nie) Prawdziwy" brakuje metafor, prostota jest zbyt prosta, a znowu niektóre na Twoim miejscu wysyłałabym na konkursy ;) Ale ćwicz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się wiersz i muza;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje i zapraszam ponownie