Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

niedziela, 19 sierpnia 2012

W.8: Prawda o sobie

Słońce potrafi swoje ... moje stopy nadają się jedynie do głębokiego ukrycia wpół opalone hehe ... nie mam pomysły co wam zaprezentować więc wiersz bez szczególnych przemyśleń na dzisiejszy dzień. Ciężka noc przed nami ... namiot xd jak ja to lubię. Hmm może jakieś pomysły na tatuaż urodzinowy????!



„Prawda o sobie”

Cudzą miłością
Ciągle napędzany
Nigdy nie dozna
Jest wiecznie odrzucany
Lecz gdy coś spróbuje
Trochę pokocha
Przyjemność poczuje
Jedyne co widzi
To tylko miejsce
W którym wciąż stoi
I nigdy nie rusza
Bo bólu się boi

4 komentarze:

  1. genialne !! :)
    o proszę tatuaż , nie mam pojęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na część tej sesji o której Ci opowiadałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maniuś pisz dużo, zbieraj je wszystkie i w końcu spleć w jedną całość w postaci książki z wierszami! Już jestem Twoją fanką i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarz
    Twój wiersz też fajny :o)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje i zapraszam ponownie