Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

czwartek, 16 sierpnia 2012

W.7: Nie drobnostka to

Zabawę czas zacząć. Siedzenie po nocach pisanie, rymowanie i tym podobne ... miałem tego nie robić ale udostępnię jeden z najnowszych wierszy. Jeden z tych napisanych pod wpływem chwili. Można powiedzieć "on pisze o tym, że nie wie co napisać" ale ma to swoją oryginalność  Polecam piosenkarkę z UK Emeli Sande i jej najnowsza płytę "Our Version of Events" naprawdę warte uwagi, mnie kupiła.


 
„Nie Drobnostka To”
Nie ma weny w głowie pustka wita
Znikaj obrazie nieoczekiwany
Na siłę się zamykasz
Rozum otwarty myśli oczekuje
A w głowie inne myśli
Niż te których potrzebuje
Wiersz wypada dziś napisać
Czas mam i w dłoni pisak
Kartka pusta leży lub stoi
Ale wewnątrz aby pisać nie aż tak boli

6 komentarzy:

  1. bardzo mi sie podoba takie o niczym i o wszystkim ;) można to fajnie zinterpretować :)

    Również lubię tą piosenkarkę :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatną linią na kartce smużenie,
    by wyrazić z głębi myśl- marzenie.
    Kreślę, mażę, tworzę zawijasy,
    lecz wena zbiegła, dążąc na wywczasy.
    A słońce maluje świat wciąż na kolorowo,
    więc zacząć czas starać się na nowo.
    Kreślić, rysować,ponawiać słów malowanie,
    aż wyrzeźbiony posąg strof do życia wstanie.
    Eureka, słowa w wierszu popłyną jak rzeka.

    Młody M>A>D>
    do zoli z wizytą wpadł.
    Tak znajomość weną zaiskrzyła,
    gdy ona z rewizytą na blog przybyła:)))))
    Pozdrawiam serdecznie.
    w wakacje wypoczywaj bajecznie.
    Znam tez młodego na blogu poetę,
    który w wyobraźni tworzy strof podnietę.
    Kamil u mnie w linku wpisany.
    Razem stworzycie w duecie ląd obiecany.


    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetnie piszesz, jesteś naprawdę dobry :)
    nigdy nie lubiłam czytać wierszy, zawsze wolałam prozę, ale naprawdę urzekłeś mnie!
    ten pierwszy wiersz jest świetny!
    chylę czoła i możesz uznać mnie za swoją fankę :)

    closedindreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło napotykać na początkujących poetów. Ja to mam jakąś słabość do facetów piszących wiersze. Od razu coś mi się uruchamia, jakąś wrażliwsza część.

    Brak weny jest irytujący, ale jak widać, nawet o braku weny można napisać.
    I powstaje coś, z niczego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wiersz!! *-* Świetnie piszesz i ogółem rewelaaacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak na marginesie, to widzę, że masz małą liczbę wyświetleń, od poniedziałku postaram się to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje i zapraszam ponownie