Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

niedziela, 6 kwietnia 2014

W.27: Cirque du Soleil --- Tak poukladane bedzie


Co za wspaniały wieczór. Od zawsze interesowała mnie sztuka, inaczej na nią patrzyłem i szukałem jej zrozumienia choć sztuka nie zawsze musi być tłumaczona w końcu nie jest dla prostych ludzi.
DRALION to spektakl, który właśnie trafił na listę moich chwil do zapamiętania. Śmiech, zachwyt i wzruszenia to właśnie te trzy składniki tworzą wspaniały występ, który było mi dane obejrzeć.
Właśnie za to w jaki sposób CIRQUE DU SOLEIL przedstawia emocje czyni mnie fanem od lat. Ehh i ta moja ukochana para tancerzy na szarfach ....
To dla was ... :




                                                " Stella Errans" - opening




ARTyzm w mojej postaci ... :  TAK POUKŁADANE BĘDZIE


                           

„Tak poukładane będzie”

Fałszywość znajdziesz wszędzie
W domu w przyjaciela sercu
Pilnuj słów, czynów i pomysłów
Wykorzystane przeciw tobie słowo zostanie
Noc z nocą nie połączona
ciemność za ciemnością idzie
świat tak ułożony i tak już zostanie




2 komentarze:

  1. Choć życie nasze splunięcia nie warte: Eviva l'arte! Eviva l'arte!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post :)
    może obs/obs? zacznij i daj znać u mnie :*
    może w następnym poście napiszesz o swoim najlepszym wspomnieniu z dzieciństwa?
    pozdrawiam ♡nakioo.blog -klik♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje i zapraszam ponownie