Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

wtorek, 27 listopada 2012

W.19: Biala Ksiezniczka. NEVER ENDING STORY

Chciałbym wam przedstawić dwa wspaniałe tytuły min. "Nie Kończąca się Historia" i "Nie kończąca się Opowieść", są to tytuły książki Michael'a Ende i filmów o tematyce krainy snów. Temat jest interesujący dla młodego jak i starszego odbiorcy. Książka została przeze mnie użyta do prezentacji maturalnej z mojej własnej woli więc polecam ją do wolnych chwil i własnej interpretacji z kolei film ukazał się w 3 częściach, z czego ostatnia nie zasługuje na jakakolwiek uwago czysty wymysł dla zysku. W drugiej części filmu gra mój jeden z ulubionych aktorów Jonathan Brandis ale o nim w innym poście. Daje wam do skosztowania kilka piosenek z tych wspaniałych wg mnie filmów.

                                                           
"The Neverending Story"

    "Dreams we Dream"
 

                                                                 


W listopadzie, dokładnie 7 dnia tego miesiąca zostawiła nas nasza kochana króliczka Albina ... ciężko i smutno było zwłaszcza gdy przypominaliśmy sobie wszystko z nią związane. Była, jest i będzie dla nas ważna, to jedno z tych zwierząt które zapamiętuje się na całe życie.



„Biała Księżniczka”

Biały puch oczy me zamyka

Biały puch oczy swe przymyka

Kilka skoków, kropla łzy

Tyle lat wspólnie istnieliśmy

Coś się liczyło, w przytulaniu miłe było

Czas mija rzadko leczy rany

Łzy popłynęły, żegnaj

Kiedyś jeszcze czas będzie

Wspólnie spędzany

 

 

 





3 komentarze:

  1. współczuje w sprawie króliczki albiny:(

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. hej reaktywowałam bloga ;) z biglovefashion na like--rose ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje i zapraszam ponownie