Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

wtorek, 23 października 2012

W.18: Zmiana zycia. FINAL FANTASY.

Cóż mam wam napisać hmm często jest tak, że chcemy coś powiedzieć a wychodzi inaczej. Często nie chcemy ranić a pomóc a wynikiem naszych starań jest ranienie drugiej osoby. Można to określić wieloma słowami jedne z nich to Życie lub Karma, nie mamy na nie wpływu, one na nas tak.
Najważniejsza nauką jaka wyniosłem jest "życie dniem" i "nie ma rzeczy niemożliwych" jeżeli kogoś nakłonię do podobnego myślenia będzie to moim sukcesem życiowym. Piszcie czy myślicie podobnie. Warto pamiętać, że życie jest jedno i inni za nas go nie przeżyją, więc ... podnośmy sobie poprzeczkę i idźmy co raz dalej.
Z wierszy już sam nie wiem co wybrać ale zawsze znajdzie się coś czym warto się z wami podzielić i na ten raz będzie to:


„Zmiana życia”
Nudno mi
Gdy patrzę w okno sam
Nudno mi
Gdy wiem ,że jesteś gdzieś tam
Nudno mi było
Lecz gdy cię poznałem
Moje życie się odwróciło
Sensu nabrało i pozmieniało
Za co ci dziękuje
I chce aby tak na zawsze zostało

Dedykuje go wszystkim wspaniałym osobą które poznałem w życiu, tak nawet wam moim Hipsterą z BŻ :D


 


W ostatnim czasie nastąpił mój powrót do świata Final Fantasy. Polecam tą grę dla każdego  kto chce poznać ciekawe historie i wspaniale spędzić wolny czas. Pozdrawiam tą która wprowadziła mnie do tego świata INDRA. Zwłaszcza polecam cz. VII,VIII,IX,X.

Z muzyki standardowo coś w moim odmiennym guście muzycznym ehh ciężko jest mieskzac z czwórką ludzi  którzy nie słuchają tego co ja tylko wola inne brzmienia. Piosenka od której nie moge sie oderwać. P!NK naprawde cudo i warte poświęcenia tych 4 minut.


"TRY"




3 komentarze:

  1. Ok, trochę się poprawiłeś w pisaniu. Wierszyk spoko, więc nie mam nic do powiedzenia. I dzięki za pozdrowienia, chociaż ta literówka mnie dobiła : D Głodny byłeś? Ja wiem, że my, studenty kochane, nie mamy co do garnków włożyć! ;)

    Niech żyją C. i S. <3

    PS. Pograj sobie jeszcze w Kingdom Hearts 1 i 2. W 2 masz Tifę, która powali Cię na kolana. Ze śmiechu : D. Ciao, skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej odezwij się czasem :) dawno mnie tu nie było ;) jak zwykle fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje i zapraszam ponownie