Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

piątek, 12 października 2012

W.17:Nareszcie JA. 21 URODZINY

Nadszedł ten dzień, jedyny w roku ... przed północą był dołek ale już 30 minut po cieszyłem się z nadejścia tego jakże ważnego dla mnie dnia. Niespodzianki, niespodzianki i jeszcze raz niespodzianki. Jedną z nich był tort za, który jeszcze raz dziękuje moje kochane(zamieszczam zdjęcie pod). Zobaczymy co dzisiaj się jeszcze urodzi w końcu cały dzień mój.



Nowy wiersz mówi o czymś ważnym, walczeniu o siebie i to powinna być siła aby iść dalej każdego dnia z uśmiechem lub bez. Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie życzenia.



„Nareszcie JA”
Ciemność rozwiewa słońca wiatr, patrząc w nie widać znak
Plamą jest wymyślony gest, oko otwarte czy zamknięte
Nic wciąż się nie zmienia, chyba życie do przewidzenia
Niespodziewana zmiana stron i ról nastaje
Pozytywny sens w coś się wdaje
Kolejny wielki krok, nie do opuszczenia
Wybieranie drogi, w końcu coś do powiedzenia



PS: Daję wam piosenkę "moich urodzin" tzn. premiera tego utworu nastąpiła w dzień moich 19 urodzin PINK - "Raise Your Glass"








4 komentarze:

  1. Jeszcze raz wszystkiego najlepsiejszego!!!:D NASZ HIPSTERKU :**

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszego!
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. No, brat :)
    Świetny tort, serio xD
    Przyznaję się bez bicia, że wiersza nie przeczytałam, ale piosenka fajna xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje i zapraszam ponownie