Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

niedziela, 26 sierpnia 2012

W.10: Wplyw muzyki


Mam dla was wiersz w którym przedstawione jest jak dużo w naszym życiu odgrywa muzyka.  Często mi pomagała i zapewne nadal będzie, to jest taki nieszkodliwy nałóg. Ahaa miałem wspomnieć o tym jak fatalnie wypadł wyjazd mamy do Niemiec ... radze jeździć z dobrego biura do pracy za granice bo to co wyszło przekracza wszelkie granice. Szkoda mi tylko nerwów całej rodziny.
PIOSENKA NA DZIŚ <--- taki nowy pomysł do każdego posta. Tym razem proponuje wam utalentowaną Emeli Sande której nie mogę przestać słuchać i jej piosenka wykonana także na zamknięciu Olimpiady w Londynie.
                                                              
   "Read All About It (Pt. III)"



„Wpływ muzyki”

W życiu ciężko bywa
Puszczasz muzykę
Wspomnień przybywa
Jak to już było
I nigdy nie będzie
Ukoić serce
Chcesz jedna nuta
Układasz wiersze
Muzyki wciąż słuchając
Lecz gdy zaniknie
I cisza nastanie
Zostajesz sam
I szumu słuchanie

3 komentarze:

  1. ta piosenka jest nieziemska ;) wiersz również

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Tobie odkryłam świetną artystkę, dzięki :D
    Zazwyczaj tego robię, ale może ci się spodoba, link do mojego bloga: http://mauri-nieskonczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje i zapraszam ponownie