Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

poniedziałek, 13 stycznia 2014

W.22: !!! Spokoj !!! / I see Fire

Ten rok naprawdę mnie zaskakuje jak wiele rzeczy które się nie wydarzyły przez te lata maja nagle miejsce i to wszystkie na raz ... jak pytają czy jest dobrze to tak w końcu jest. Nareszcie skończyłem oglądanie Hobbita Pustkowie Smauga .... zajeło mi to pięć podejśc do filmu dlatego tez podziele się z wami piosenką promującą tą produkcje .... oto Ed Sheeran i mój SPOKÓJ ....





                                                                                             "I see Fire" remix
                                                                                 
                                                                                  




„Spokój”
(Zrozumienie mijającej chwili)

Wstaje nowy dzień uśmiech budzi mnie
Zrozumienie blisko było i zostało
Dlaczego to wszystko z hukiem upadło
I w pamięci większości pozostało
Ale dziś zapomnienie łagodzi nas
Wskazując nowego dnia blask
Jest jak jest i wiele się nie udało
Odpuszczenia wszystko rozkazało
Ruszenia na nowo pokazało
Dziś są drogi dwie
Lepiej niech nie skrzyżują się
Gdy jest lepiej ale jest
Pożegnamy się jak wczorajszy dzień



PS: Karma, karma i jeszcze raz karma !!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje i zapraszam ponownie