Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

poniedziałek, 20 stycznia 2014

W.23: Czlowiek z Czlowieka...."misery"

Witaj mój certyfikacie z języka angielskiego na B2 ....piękne zwycięstwo. Czego się ostatnio nauczyłem?....życie nigdy nie jest nudne....a jak takie się zrobi upij się i zrób coś głupiego jak Mariusz. 

"Annie Wilkes"
Ostatnio zachwyciłem się filmem na podstawie książki Stephena Kinga pt."MISERY" z nagrodzoną Oscarem za tę rolę Kathy Bates. Uważam, że ten film jest godny uwagi każdego znawcy filmowego ponieważ sama historia jest niesamowita a jej zakończenie zapiera dech w piersi. W bardzo wyraźny sposób przedstawione są zaburzenia psychiczne głównej bohaterki.

Dzisiaj nie będę interpretować mojego "dziecka" ponieważ wychodzę z założenia ,że każdy czytelnik ma czuć i rozumieć po swojemu bez zastanawiania się co autor miał na myśli, co czuł w danym momencie gdy to pisał, jaki okres jego życia to musiał być.





„Człowiek z człowieka”
Ty to nie ja
Ja tobą też nie jestem
To czego chcemy różni nas ciągle
Inna droga inny cel do wypełnienia
Prawda boli, wręcz okropna nie do zniesienia
Jesteśmy tacy sami
Ja, ty, on czy ona
Sobie podobni inni w środku
Ona pokocha on zabije
Czucie łączy nas i dzieli
Ja to nie ty
Po części tacy sami
To te różnice tworzą to kim
I jakimi jesteśmy dla siebie sami




POLECAM!!!  

"Beautiful' Cause You Love Me"




1 komentarz:

  1. Również twierdzę, że to czytelnik powinien indywidualnie "rozumieć" sens danego wiersza, niestety często ludzie nie dostrzegają drugiego dna i danej sytuacji lirycznej...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje i zapraszam ponownie