Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

czwartek, 23 stycznia 2014

W.24: slowo:PRZEPRASZAM & Christina

Czasami bywa tak ,że nie myślimy nad tym co robimy a ludzie odbierają to zupełnie inaczej niż byśmy tego chcieli... nie trzeba powtarzać, że się kogoś lubi lub nie aby było wiadome w jakiej pozycji się stawiamy liczy się co siedzi w naszym środku... i właśnie tam nawet  największe kłamstwo nigdy nie stanie się prawdą a zewnętrzny świat niech widzi to co chce widzieć.

Poniższy wiersz świeżo z kartki papieru na te stronę przelany dedykuje WSZYSTKIM których w życiu przepraszałem za swoje błędy związane z moim zachowaniem lub słowami które nie powinny zostać przeze mnie wypowiedziane.... przepraszam





Słowo: PRZEPRASZAM


Słowo które tak trudno wymówić

Może tak wiele ciepła w nim wzbudzić

W moim życiu zbyt często używane

Błędy popełniane nim wymazywane

W tych relacjach zapomniane

Używaj go

Wcale nie jest dla słabych zarezerwowane

Wręcz przeciwnie

Pożądane





Dziele się z wami piękną ballada pełną smutku (jakoś zawsze to u mnie stanowiło przewagę) z wokalami na wysokim poziomie ale to nie ma znaczenia potrafi wzruszyć bo jest prawdziwa i co najważniejsze dla mnie...historia opowiedziana muzyką. Niedługo cover wykonany z moją M. gdy tylko powróci do ojczyzny.



 "Say Something"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje i zapraszam ponownie