Przemyslenia :

„ Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny ”

czwartek, 13 września 2012

W.14: Za kurtyna

                                                                                                       "Been Lying"

Powyższa piosenka jest moim nowym odkryciem z płyty Rity Ory (album w Polsce od 23 października) polecam do słuchania. Mam na chwile obecną dość moich starych utworów, aby iść do przodu trzeba zaakceptować przeszłość ... nie mówię tu ,że nie wrócę do starych wierszy pokaże je, ale nie tym razem. Dziele się z wami świeżo przepisanym na komputer wierszem o decyzjach, życiu i jego trudzie.

„Za kurtyną”
 Kurtyna to granica, twarda jak ściana jednak do przebycia
Chcesz za nią wyjść, kolano się nie zgina
Patrzysz na innych, zimna bez uczuć u nich mina
Krok do przodu i do tył. Zadecyduj jak chcesz żyć
Szczerość jest dziś nie dla każdego
Los daje szanse jakiś głupi marnuj ją kolego
Ja wychodzę to zostaje, będzie co być musi
Nic innego z życia mi nie pozostaje
Tylko uśmiech szczery, który jest zawsze
Gdy przelewam coś używając litery
Słowa pozostają czyny nie mijają
Marzenia z leciutką odwagą prawdą się stają
Życiem pozostają

 


W wolnym czasie polecam oglądanie bajki edukacyjnej "Było sobie życie" ,naprawdę czegoś da się nauczyć  chociaż to tylko 1/5 wiedzy z danego układu. Dla tych którzy nie chcą się edukować ,zachęcam do poświęcenia 10 min na jeden odcinek mojej bajki z dzieciństwa "Chojrak tchórzliwy pies" ,trochę strachu i śmiechu a nawet smutne elementy.



 Mam dla was jeszcze jedną piosenkę, nie znalazłem jej sam ale została mi podesłana przez pewną miłą dusze. Podoba mi się bardzo klimat zachowany w utworze.

"Joga"


PS: Ponownie przypominam o wspieraniu akcji dokarmiania zwierząt, prawa kolumna. Aha dziękuje za odwiedziny i komentarze.

4 komentarze:

  1. Rita Ora ciekawie się zapowiada, jak dla mnie taka druga Rihanna ^^ ;D

    Szczerość jest dziś nie dla każdego - święte słowa, w 100% się zgadzam. A dla kogo jest? Chyba dla odważnych, dziś tylko oni są z nią przyjaciółmi.

    Pozdro ;D

    www.kamil777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam było sobie życie ;) świetne :)) !!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie piszesz..:) piosenka jest cudowna!!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na wpis poświecony modzie meskiej;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje i zapraszam ponownie